Uppdrag !!

2012-03-23 @ 10:45:46 | Allmänt

Idag har vi varit på ett konstmuseum!

Typ tråkigt.

Det har också regnat hela dagen !


Efter museum åkte vi hem och hade de uppdrag vi givit varandra! Som vi har hittat på själva!


Det var bl.à. Att en kille skulle gå fram till ngn random och fråga om han eller hon ville rida 15 m på hans rygg. En annan fick lämna en glass, en annan bad om fritids intressen till randoms på stan , osv.


Allt gjordes i stan på människor och butiker vi gick förbi. De handlade om pinsamma och skämma ut sig uppdrag. Det var faktiskt ganska kul hehe !


Jag själv fick gå fram till en kille jag plockade på stan och be om hans nr!

Och jag fick det! Det var en ung gullig kille som var grön klädd och stod utanför en Yoghurt ställe och delade ut lappar !! Hahaha...





Sen åkte jag och några till ett stort shopping center!



Gustav ska fråga tjejen i kassan ifall ett par underkläder skulle passa han ! ^^



På kvällen åt vi buffé!! Den Var nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback