Asså woow!

2012-05-26 @ 00:51:54 | Allmänt

Pappsen o hans kompisar drack en del på våfflan idag !!


Det resulterade i att pappa villr stanna ett tag till och då åkte jag ensam o lämna Ken eftersom han skulle till jobbet sen åkte jag tbx men då hade pappa dragit och Jaa det är ett stort WOW att pappa lånade ut den till mig!!


De vet man att det tog verkligen emot !! Men han litar ju verkligen på mig såå!! :DD



Sen fick jag vara hemma med pappa och hans kompisar för att sedan köra ned dom till KC! Och då tog jag Alex bil ist så jah kunde åka till mamma efter .. Hans bil är ju manuell vilket jah inte har kört sen jag sålde min bil ! Så det kändes faktiskt lite konstigt..


Men det gick bra!! :DD snart kommer min nya bil!!! Längst !!



Asså har jag kört tre bilar idag !!


Tog mammas till eurostop med Ken o köpte lite skor, Sen pappas till våfflan och sen Alex för att köra nee dom.






Det har varit en jättehärlig och skön dag/kväll !!





Sen började det bli dåligt väder och regna ..

Och pappas bil!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback