Bebbeen

2012-05-29 @ 18:46:57 | Allmänt

Idag råkade jag få något att göra i skolan .. Fick uppgifter ..







Idag har jag träffat Ahlm !! Sen träffade vi Elina o bebisen som jag höll mycket på med !! Världens sötaste bebbe!!




Längtar jättemkt tills den dagen kommer då man skaffar egen :) tror jg skulle bli en bra mamma! Och ungen skulle få världens bästa pappa också !!


Meen de e nog ett tag dit !!







Ikväll ska jag träffa älskling vi ska snart bänka oss framför Tvn och kolla desperate houswifes !! Som det är näst sista .. Kommer verkligen börja gråta efter sista ...


Ska köpa alla säsonger och kolla på dom varje dag för att ständigt påminnas !! Är helt besatt ja..







Tur har vi bullar och popcorn :))







Ha en bra kväll !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback