Förlovad!!!! <33

2012-05-17 @ 16:47:41 | Allmänt

Äntligen !! Har jag fått en ring på mitt finger !!! :DD





Jag är världens lyckligaste just nu !!!








Jag lever i min egna lyckobubbla just nu och ingen eller inget! Kan förstöra de!!!!



Allt är så bra!!! <33









Samtidigt som jag är i min lyckobubbla märker man vilka ens vänner är!! De vänner som delar ens glädje är de riktiga vännerna! Men dom som inte gör de och dras sig undan och inte ställer upp för än längre av ren svartsjuka och bitterhet kommer jag aldrig mer räkna med!!






Tack för alla de vänner jag har och som har visat att dom bryr sig om mig och som även jag kommer bry mig lika mycket om när de behöver mig att dela glädje eller sorg med!




Aldrig mer oäkta vänner i mitt liv!



The last chance!






<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback