Ledig dag!

2012-05-28 @ 16:11:29 | Allmänt

Idag gick jag inte till skolan kände Intr att jag behövde Vad jag vet .. Annars hade nog nån hört av sig :)



Så jag har varit hemma och lekt med min Ken han kom på morgonen efter nattpasset !






Men resten av veckan kmr jag gå till skolan på vissa lektioner ! Dom sätter ju betyg nu så jag hoppas dom sätter de betyg jag förväntar mig .. Mina lärare är lite schizofrena !!!










Idag fick jag även ett samtal från ett ställe i stan son är typ en restaurang och det finns ett café som ligger Precis vid vattnet, en hamn.! Jättepopulärt. Jag ska dit och provjobba!! :DD på söndag !!







Nu är jag Påväg till jobbet på söder !!






Ha det bra!!



Jag har blivit skit bränd på kroppen! Och mkt i ansikte med det syns inte på bilden !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback