Mösspåtagning !!

2012-05-12 @ 19:52:15 | Allmänt

Igår Var det äntligen våran mösspåtagning!!' :DD nu är det verkligen inte långt kvar till studenten !!!!! Heeelt sjukt!!




Gårdagen var grym !!! Speciellt på dagen då vi började festa Precis utanför skolan med massa alkohol och feta högtalare !



Galna Var vi!! Och allra minst min klass som alltid ska vara dom värsta!!' bästa klassen må jag säga!! <3




Efter ett par timmar där gick alla treor vidare genom rondellen och till bryggan och röjde där! Sen gick vi vidare i SPÖREGNET vilket var AS KUL!!!


Alla tjejer hade vita linnen och alla blev Heelt genomblöta !! Även min rumpa var heelt blöt !! fast jag hoppade dessutom i alla vatten pölar !


Vi gick Iaf vidare till corner !! Där vi röjde sönder och så pass att de kommer aldrig mer ha mösspåtagning !! Hahah


Efter det åkte jag hem fixade mig igen och åkte på middag hos Elin !!



Kvällen firades på KC! Men de blev sååå mkt tråkigare .. Jg hade redan ont i hela kroppen och helt död sen dagen ..








Från mösspåtagningen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback