Perfekt jobb!

2012-05-28 @ 17:25:07 | Allmänt

Jag måste bara säga att jag har nästan det perfekta jobbet!
Jag har inget fast schema så kmr och går precis hur jag vill varje månad är jag sjuk, orkar inte, mkt plugg eller har något roligare för mig behöver jag Inte komma,
allt är perfekt förutom att om inte ens chefen uppdaterar eller sköter jobbet går det inte lika bra längre och nu har jag varit här i nästan tre år och de har hjälpt mig mkt!

Men även att jag kunnat pluggat massa vilket jag annars inte skulle ha gjort! Och det har gett mig bra resultat i skolan!
Det är eftermiddag/ kvällspass.

Jag kan sitta här tills jag dör, se ut hur jag vill, komma med onepiece om jag vill, vara höggravid , ta med mig hunden! , ja allt är möjligt !!


Men inte minst att jag har tjänat bra.




Men nu är det så, trots allt de goda så har jag tröttnat .. Otacksamma jävel.






Men ändå är jag extremt tacksam över allt de här ! Det har hjälpt så mkt!! Går inte ens att beskriva allt, de skulle bli för mkt !!




Det har varit extremt trevligt, varje år har vi en sommar avslutnings middag eller något annan aktivitet det är stängt över sommaren, även en - två månader under jul. Och varje månad för man pengar iaf !!





Hur bra är inte de !?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback