Väntan på buss!

2012-05-22 @ 18:54:04 | Allmänt

Idag fick jag tbx mitt marknadsförings prov där det blev VG! De e jag nöjd över.


Efter skolan åkte jag hem bytte kläder till lite mer somrigt osv.


Sen åkte jag och fika med en kompis.



Efter fikan åkte jag hem igen och nu e jag Påväg till älskling! Vi ska se desperate!






Jag kunde inte bestämma mig om jag skulle ta mammas bil eller bussen..


Jag satte mig i bilen men ångrade mig sen.


Så började jag gå mot bussen men kom på att jag hade glömt busskortet så jag gick tbc hämtade de sprang till bussen och missade den precis,,





Nu har jag väntat några minuter och har precis bestämt mig för att gå tbx och ta bilen ist !!




Velpelle!! Ja det är precis jag de ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback