Bra nyheter!

2012-11-21 @ 21:28:18 |

Idag var jag på arbetsintervju på Radisson Blue hotell! Och jag fick jobbet ! Dock är det inget fast heltidsjobb men ett där jag kanske får mly pass!! Och jag kommer kunna utvecklas mkt och göra mkt olika saker!!



Så det verkar vara ett bra jobb!!







Man kan ju undra varför jag jämnt går på så mycket arbetsintervjuer!! Jag är inte ens nervös längre tycket mest det är super kul! För kul.., jag tar typ över intervjun pch det kanske uppskattas för vissa att jag snackar mkt och för andra inte...

Vissa jobb får jag såklart .. Andra inte... Vissa ör seriösa .. Andra inte ... vissa är bara mellan hand .. Andra inte.. Alltså jah måste gå på flera stycken för samma jobb ..

Även hänt att jag fått jobb och sen får den chefen sparken! Så var man utan det jobbet ..




Men så kan det se ur iaf!!





Idag har jah även gymmat kch simmat med Elina!



Imorgon jobbar jag på förskolan i Bålsta !



På måndag blir det första dan på nya jobbet!







Idag när jag var ute med hunden! :)

Min älskade hund!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback