Företaget!

2012-11-06 @ 13:49:33 |

Senaste tiden har jag känt mig glad! Jag har känt att jag har gjort lite nytta!!

Eftersom innan drabbades jah av en typ vinter deppression som jag brukar få!



Men nu har jg blivit mkt glad igen! Jag har jobbat en del med företaget!! :))

Haft visning, varit i butiker och nu ska jag lägga upp alla nya kläder som har kommit!! Sen är det dags att börja annonsera!! :)) känns awesome!



Idag ska jag även åka till söder! Hoppas på en bra kväll!! Sen ska jag söka heltidsjobb!!


Imorgon ska jag träna!! Och antagligen fortsätta att jobba med företaget!







Ha en bra dag/ kväll!! :)




Lite bilder från Halloween festen förra helgen! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback