Ångest ..

2012-10-20 @ 09:34:02 |

Igår drack jag och nu känner jag ångest .. Typiskt .. Men men..

Hela veckan har jag känt mig deppig, frustrerad och stressad även ångest har kommit emellanåt .. Ingen direkt anledning .. Mkt på grund av detta väder och att jag bara suttit hemma och inte gjort nånting ..



Egentligen borde jag vara Påväg till stallet nu men jag orkade inte .. :( första gången .. På en lördags morgon jah inte har åkt för jag känner mig "trött" känner mig inte så glad idag. Annars har jag alltid åkt oavsett när jag lagt mig och hur lite jag sovit och hur full jag än har fortfarande varit på morgonen så har jag åkt. Men inte idag !




Jag hoppas att det går över till nästa vecka!! ..







Ha en bra dag!



En del av gårdagens alkohol ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback