Chockad ..

2012-10-28 @ 18:40:18 |

Jag tror på ödet och Gud verkar ha andra planer för mig.. Men Gud vet vad. Han verkar inte kunna bestämma sig iaf..



Idag gick jag till det nya jobbet och städade restaurangen är inte klar förän nästa vecka .. Så vi putsa bort allt bygg damm..
Men till saken.. Så efter tre timmar säger min "chef" att han inte tror att jag passar för jobbet för han trodde inte jag skulle klara av stressen!? Och de "visste" han efter tre timmars putsning av byggdamm?!!?? Helt sjukt .,.


Jag har typ bara haft stressfyllda jobb och jobbat ensam osv. Jag klarar mig utmärkt i stress fyllda situationer!!


Men aa.. Jag tror som sagt på ödet.. Och Gud har väl andra planer för mig..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback