Det spökar!

2012-10-11 @ 10:38:36 |

Igår tisdags sov Johanna hos mig! Ken jobbade som vanligt.

Under natten vaknade jag av ett högt äckligt oregelbundet dunkande ljud!! Jag blev skit rädd men gick ut flr att se vad det var och jag kunde inte hitta det! Johanna märkte inte de. Men det var skit högt! Och det kom från vår lägenhet och inte grannen !


Det var riktigt läskigt! Det var verkligen som något försökte väcka en. Jag ringde Ken och han hörde ljudet tydligt via telefonen !!

Men fan vad man ville skrika efter mamma! Haha


Men tillslut så skrek jag på Johanna isr! När väl hon var vaken slutade ljudet att komma!!



Jag vet inte om jag kommer våga sova själv mer...



Men inatt var Ken ledig och då hördes inget !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback