Nya jobbet!!

2012-10-25 @ 17:55:29 |

Nästa vecka börjar mitt nya heltids jobb!! Känns underbart !! Äntligen ett heltidsjobb!! :DD

På en restaurang som öppnar i Märsta som klart nästa vecka !!

Jag var dör idag för att chefen skulle visa mig och en annan tjej som
Kommer jobba där lite saker sen på söndag ska han visa typ resten ..!


På måndag skriver jag alla avtal osv. !!




Äntligen! Har jag kommit till ett seriöst jobb :D med en seriös chef! Det är fan ont om dom!!




Även fast det är inte restaurang jag vill vara inom så kommer jag ändå kunna utvecklas med mkt där!!


Så jag känner nytt hopp och glädje ändå!








Men samtidigt kommer jag ju även hålla på med tre ! Olika saker!!






Mitt företag, pappas företag och jobbet på söder!


Men måste ha ett heltidsjobb med fast lön varje månad med en säker inkomst så jag har råd att betala hyran eftersom jag inte bor hemma längre!!


Tills allt annat har kommit ingång ordentligt!! ;))







Ha en bra kväll!!


Imorgon blir det utgång i stan! Och lördag halloween fest!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback