Taggad!!

2012-10-14 @ 17:21:14 |

Shit vad längesen jag kände mig såhär taggad!! :D sjukt underbart!!


Denna helg har jag varit på krogen hela helgen!! Längesen!! Jag har varit ute med massa andra personer som jag inte har vart ute med på länge!!

Så det har varit jävligt kul!



Jag har äntligen fått tbx party suget!!



Som ni vet så har jag även fått tbx shopping suget sen Frankrike !

Shopping och utgång var det roligaste jag visste förut så ! Eftersom att jag hade tappat suget för båda har jag känt mig väldigt deprimerad !!





Men nu börjar jag känna mig väldigt glad igen!! Mycket nya kläder och ett nytt party mode !! Awesome!!
Längtar till löning då blir det mer shopping och utgång i stan!!





Idag är jag på jobbet på söder!! så får se hur det går idag! Är helt själv ! Tråk!






Wielma löper!! Så hon ska äntligen!! Nu bli eventuellt mamma! Om allt går som det ska ! :')) Happy!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback