Trött..

2012-10-29 @ 17:19:51 |

Fy fan vad trött jag är.. På allt med jobb att göra!!

Försöker hitta ett seriöst heltids jobb men det är typ omöjligt!!

En dag hade jag tur och fick två. Ena var skit. Och det andra verkade bra.. Tills igår då allt förändrades.


Och nu letar jag nytt åter igen....


Men kul att jag fick känna glädje några dagar iaf ..




Men nej sakta i backarna ! Gud hade andra planer! Han verkar inte kunna bestämma sig iaf ..



Och jg blir bara tröttare och tröttare ... Tappar verkligen orken ..





Men men!



Hjälper inre att gå under och sjunka ihop som det låter som jag gör!!



Jag har fortsatt kämpa och de gör jag hela tiden!!





Skönt att mitt kärleksliv går bra iaf!
Som det alltid gör!!








Ha en bra kväll!! Själv sitter jg på skit jobbet på söder det går inte heller bra idag!! SUCK!






FML! snart ser jag ut såhär på heltid!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback