Gokväll!

2012-09-10 @ 21:38:29 |

Idag började jag 07.30 på förskolan raketen ! Slutade 16.15 .

efter jobbet åkte jag o pappsen till sumpan o hämtade ett lager kläder till det nya företaget !!


Allt är stort sett klart!


Men inte allt så jag återkommer snart med mer info om vad märket heter och vår hemsidan ! ;)


Men i helgen Börjas det säljas lite !







Nu ska jag sova ! Ska upp tidigt ! Jobbar i Bålsta imorgon och sen ska jag fira plast syster !



Fast först ska Skrutt få springa av sig lite heelt galen e hon .. Har ju inte fått vara ute på hela dagen ! Stackarn annars är hon ute ur buren hela tiden! hon får springa ut o in som hon vill när vi e hemma !





Bild från igår då hon har hittar sin sovplats utanför buren! På armstödet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback