Hej bloggen !!

2012-09-21 @ 10:49:41 |

Förlåt för väldigt dåligt uppdatering !

Trodde inte de var såå längesen !!




Det jag har gjort är att förra veckan jobbade jag heela veckan !


Helgen som var gjorde jag inte särskilt mycket tog de lugnt eftersom jag var hyffsat sjuk !!




Denna vecka har jag inte gjort så mycket helt har ej jobbat för jag har vart fett sjuk hela veckan typ ...


Åkte o jobbade på söder en dag !

Även varit på jobb intervju på två jobb! Ena var HOLLISTER !! Min favorit butik !!



Företaget har det gått bra för !






Idag är det fredag ! Två dagar kvar tills jag åker till Nice! Franska Rivieran :DD


Sjukt nice !!






Ha en bra dag !!




Minns ni dom här? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback