Kärlek på riktigt

2012-09-30 @ 23:53:55 |

Du är min pojkvän, min fästmän, mitt hjärta och mitt allt! Du är min prins från en liten flickas drömmar som äntligen slog in och förvandlade det från en dröm till en sann saga.
Det känns som att vi har träffats en mycket längre tid, men det är bara för att du fanns där hela tiden och väntade på mig tills tiden var inne för oss.
Men ändå känns det som vi nyligen träffats, för varje gång våra blickar inte möts så saknar jag dig varje sekund.
När du kom förändrade du mig och fick mig att tro på det som jag inte trodde fanns, endast hos en liten flickas drömmar, Kärleken.
Du bevisade att sann kärlek och lycka fanns. Svära i trohet och evig lycka kunde man göra utan giftermål.
Du dök upp från en helt annan värld, en värld jag aldrig trodde fanns, en värld som jag aldrig hade levt i.
Men nu har du tagit mig till den världen där det endast finns kärlek, glädje och lycka.

Tack för att du kom och valde just mig, det är jag dig evigt tacksam för!

Jag älskar dig Ken <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback