Äntligen. !

2013-04-29 @ 10:42:38 |

Igår åkte jag och Ken till Uppsala!

Jag köpte massor! Äntligen en sån där dag då allt sitter bra och allt tycker jag är fint!! Och så plockar jag bara på mig allt jag rör vid!!

As nöjd!! Sist jag hade en sån shopping var i Frankrike i september förra året!



Nu för tiden tycker jag att allt är fult och inget passar.


Men igår var det inte så!







Efter sex timmars shopping fick jag med mig:
TVÅ KLÄNNINGAR, Tre byxor, ett par shorts, en parfym, två halsband, två tunnikor, en tröja, och en El grill!!
Tror jag fick med allt!





Nästa som jag ska shoppa är utomhus möbler och fixa balkongen ! :)








Ha en bra dag!!

Nu är jag på väg till jobbet.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback