Bra dag..

2013-04-27 @ 17:13:51 |

Bra dag trots allt!

Dagen hade inte kunnat bli bättre än vad den blev! Fattar ingenting ..



Imorse red jag det var sjukt fint väder! Och ridningen på min stora pålle gick as bra!! Han gjorde min dag!


Efter ridningen åkte jag hem och fixade mig och sånt .


Sen träffade jag Malin och vi gjorde en massa roliga saker idag, hon förgyllde min dag!!


Hela dagen har vi varit så sen var det bara hem och fixa sig!!







Nu är jag på väg till jobbet och hoppas att min kväll blir lika bra!! För sen är jag ledig tre kvällar igen!








Ha en bra kväll!


Malin hittade en kundvagn med en femma i efter vi varit på donken så hön blev tvungen att lämna in vagnen så hon blev fem kr rikare !!

Jag kunde inte låta bli ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback