Fik!

2013-04-08 @ 15:49:45 |

Denna helg har varit bra !! Har umgåtts mkt med älskling och har gjort Högskoleprov i lördags ! Fy .. Fan.. Har inte kollat påäängen än!!
Vågar ej!




Idag har jag jobbat lunch! Det gick bra!! Min andra lunch! Inga fel eller så!

Chefen verkade nöjd tills jag råka slänga hans mat.... ^^






Just nu har jag rast ! Från 14-18,00!


Har fikat med en kollega som nu hat gått tbx till jobbet för han har börjat!





Jag sitter just nu ensam kvar på fiket ! Tänkte gå runt i stan och kolla i butiker men jag är fan as trött !

Jag vaknade utav mig själv imorse men ändå e jag sjukt trött...








Ha en bra dag!


Jag på väg till jobbet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback