Sömntuta!

2013-04-14 @ 17:52:16 |

Nu har jag jobbat i två dgr j rad och idag går jag in på tredje ! TAGGA!!

Igår var det en heel del människor på jobbet !! Men det gick jättebra hela kvällen !! Sköönt!!



Idag vaknade jag halv 1 !! Fan ung igen!! Oftay vaknar jag vid 9 lägger mig oftay tidigt ! Typ vid 10-11 om jag e ledig då..



Sen bakade vi paj och åkte hem till kens morsa och fikade! Mycket trevligt !

Älskat att hitta på saker innan jobbet !



För nu känner jag mig pigg och glad samt nöjd över att ha gjort ngt denna dag! :)









Ha en trevlig kväll!!




Äntligen fick jag min mat igår!!

Åkte in 30 min tidigare för att honna äta men det var för mkt folk för de såå gick till DONKEN som ligger typ bredvid ..

Men Sen på kvällen åt jag detta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback