Alltid glad lika bra!

2013-08-12 @ 16:37:21 | Allmänt

À men tjenare bloggen. !!


Idag har jag haft panik ångest - stress attack! Stackars min mage känner jag ..

Kortslutning i hjärnan oxå!




Men nu ska jag åka och jobba eller är redan på väg !! Så jag kan få ut lite av min energi !! Mkt bra !




Känner att jag sjukt mkt energi! Antagligen för att jag drack hyfsat starkt kaffe idag där jag och Ken fika! ;p

Är ganska känslig och lätt påverkad av lite kaffe o sådär ..


Är ju ganska hyper av mig så det räcker ....






Men det passar bra nu när jg ska till restaurangen och jobba så jag får springa av mig lite och vara överdrivet social med gästerna !! As bra,...





Idag fick jg iaf goda nyheter ! Kommer få ett vikariat i Sigtuna nu ! Jobba kvällar, resten av lediga dagarna kan jag vara på restaurangen och söder !


Och på dagarna när jg känner att jag kan och har tid kan jag vara på förskolan!



Nu har jag det bra med jobb iaf så det räcker och blir över !





Tack för mig ! Nu känner jag mig lite lugnare så jag klarar att sitta på tåget en stund till så jag inte hoppar av att springer bredvid ist!!!







Ha en bra kväll!!



Färgen i håret börjar bli rätt bra nu!

Älskar denna parfym vars kork jag håller i! ^*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback