Ännu bittrare ..

2013-08-13 @ 23:11:07 | Allmänt

SHIT vad trött jag blir !!

Hade skrivit värsta inlägget nyss! Men allt bara försvann!! :O :@







Ikväll känner jag mig iaf trött på att jobba med människor !! Kunder, brukare, gäster etc...


Det är absolut inget jag vill jobba med!!


Många vet vad min dröm är att jobba med DJUR!!






Jag pluggar till undersköterska nu för att det är intressant i teorin men inte lika i praktiken !!


Dessutom pluggar jag till det här nu så är det bara 1.5 år!! Så kommer jag ALLTID att ha massor av jobb!!

Dessutom kan jag jobba vart jag vill i världen !!


Jag kommer alltid kunna falla tbx till undersköterska medan jag ex pluggar till det jag vill !!


Hur jävla bra som helst denna idé!!


Inga nackdelar alls!!


En grym livserfarenhet !


Jag kan jobba på så många avdelningar pch platser att de alltid kommer vara intressant på ngt vis hoppas jag!!







Jag är glad att jag fortfarande gör ngt kag brinner för iaf!! Hästar !! Oavsett hur mkt det kostar är det värt allt!!



Imorgon ska jag provrida ett 6årigt sto!!




Har iaf köpt ett säkerhetsväst nu!! Eftersom jag ska börja rida på en massa opålitliga hästar så behöver jag verkligen en sån!!


Är heller inre säker på om jg är lika tuff längre!! ;))








Ha en bra kväll '!


Fick en thailändskt dessert idag som en kock gjorde på jobbet!!

Det är kokos, ris, majs, och ngt annat...

SAKO hette det ..

Smaka typ lite som risotto? Eller typ nästan Tomtegröt. Lite annorlunda bara .. Och man äter det med glass ! ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback