Det går bra nu!

2013-08-18 @ 18:54:38 | Allmänt

Livet går bra nu!!



Imorgon ska jag få ett förlängt schema på jobbet i Sigtuna !!

Imorgon börjar jag även plugget !



Känns as bra!! Verkligen stort steg i livet att äntligen gå framåt !!





Imorgon aka jag även åka pch rida hästen jag ska börja rida nu! AS KUL!! Kommer bli min stora avslappning från plugget och allt!!


Jag ska även få börja köra den!



Så jävla underbart iaf!! Skönaste hästen och bästa ridvägarna!!



Super nöjd!!




Imorgon ska jag även börja rid lektionerna i mitt gamla stall!!



Måste även börja gymma nu de dagarna jag inte rider !!



Vi börjar så!





Ha en bra kväll!!



Idag har jag solat och badat sen träffa jag Elina och Jamie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback