Fredag - lördag LEDIG!

2013-08-10 @ 11:10:03 | Allmänt

Jalla.



Fan jag är ledig alltså !! Fredag och lördag!! Inte klokt vad vansinnigt!!!


Något som aldrig sker i mitt liv liksom!!!





Men jag njuter av mina sista lediga dagar denna månad!!

Snart börjar plugget den 19 Agusti!! Shiy asså...


Kommer blir mkt att göra då!!





Men jag njuter har hittat på en del denna sommar pch försöker träffa kompisar så mkt jg kan hela tiden!! Både före och efter jobbet !!





Igår var jag med Johanna Pernilla pch mickis till Väsby centrum och hängde där lite !!

Köpte en massa såklart!! Borde verkligen inte men kunde inte låta bli!!


För första gången på väldigt länge då kag hade en vääääldigt höga räkningar för lägenheten denna månad så har jag inte så mkt av lönen kvar !!



Men jag klarar mig!!




Igår kväll gick jag ut med Elina och blomman!! Det var kul. Elina flyttar ju snart...








Idag får vi se vad som händer !





Ha det!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback