Neeews!

2013-08-08 @ 10:08:35 | Allmänt

Mycket händer i mitt liv just nu !! Mycket nya förändringar!!


Men bara bra saker!! :))



Bl.a. Att jag ska börja plugga snart, jg har bra med jobb och ska byta stall och försöka vara mer i stallet och göra det jag tycker om mer denna termin !!
samt att vi ska börja renovera under hösten lite smått ..



Sen får vi se hur allt har fungerat till nästa!!







Lite andra saker är på G också men kan inte avslöja de än!!





Idag kan jag iaf berätta att jag ska förhoppningsvis åka och provrida !! Ska ev. Bli medryttare !! Hoppas att det verkligen blir bra !!




Mycket upptagen kommer man vaa i höst!



Men de gillar jag!!







Ha en bra dag!


Hörs sen.!





Jag måste köpa nya ridkläder !
Hittade den här tröjan till wielma när jag letade efter ridkläder!!



Kostade 37kr !!! Egentligen 149kr BRA REA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback