Provridning!

2013-08-10 @ 10:57:21 | Allmänt

Häromdagen var jag och prov red! Tog med mig Johanna dit också!!


Det var kul! Gick helt okej! Förutom att hästen var väldigt pigg och glad och drog iväg med mig ganska fint !!!


Men tur så var det på en travbana som var väldigt väldigt bred grusväg.


De har en massa trav banor där för det finns travhästar!!


Och det skulle jag få prova på också!! Skit kul fan!!



Där rider man ute året runt! Sjukt Nice :))!! Älskar att rida ute ....









Nu har jag även köpt mera nya ridkläder vilket jag verkligen behövde !!


Jag och Johanna åkte ju runt häromdagen då kolla jag mest på vad jag vill ha ungefär, men köpte ett par nya ridbyxor då.



Nu har jag även köpt en SÄKERHETSVÄST!! Vilket är egentligen väldigt viktigt!! Då man lätt kan ramla av en häst när man rider osv. Lätt att man bryter ngt ex. Ryggen!! Eller blir trampad......
Samma gång köpte jag nya vinter vantar och ännu ett par till nya ridbyxor !!





De jg behöver nu är väl typ skor.... Men jag har ett par nya jag aldrig använt så ska väl utnyttja de också!!





Hoppas allt blir bra och att tiden räcker till för detta !! Skulle verkligen vara nice!!






När jag stod i provhytten! Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback