Självdisciplin

2013-08-30 @ 12:41:16 | Allmänt

Kan någon komma mer en piska?


Jag tänkte gå upp tidigare idag för att gymma. Men jag orkade såklart inte..

Men får skylla mig själv då jg la mig senare än vad jah behövde. Då jag gick till bryggan en stund.




Hela helgen kommer jag vara upptagen.



Men nästa vecka då jävlar då ska jag sitta inlåst pch plugga och träna!! Och jobba!



De e de enda jag kommer att göra!!





Nu har jag shoppar tillräckligt och får gå på krogen nästa helg om jag varit duktigt pch gjort klart allt!!







SJÄLVDISCIPLIN!





Ha en bra dag!





Sitter i skolan nu.



Sen drar jag till jobbet.




Längtar tills jag får komma ut och rida!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback