Tjäna !!

2013-08-05 @ 23:55:02 | Allmänt

Go kväll bloggen !!


Dessa dagar då det har varit fint väder har jag solat och badat varje dag!!


Hemma hos mamma och idag åkte jah och Johanna till sjudar!!




Jag var ledig idag!



Men jobbar imorgon igen,



Fredag och lördag är jag ledig!

På lördag åker jag och Ken till Kålmården! :D







Nu har jag bestämt mig iaf angående ridningen... Jag kommer byta stall denna termin och sen får vi se till nästa år om jag byter tbx eller blir kvar..

Men tror jag är redo för att byta tbx trots allt... Då jag tror att de ändå passar mig bättre..



Vi får se!




I höst ska jag köpa nya ridkläder pch satsa på ridningen och att vara mer i stallet som jag velat länge. Men tiden räcker knappt, och i höst ska jag plugga heltid och jobba heltid! Kommer inte finnas mkt tid alls !!

Pch som det redan har varit har det inte funnits mkt tid till ensam tid och vänner !





Och i höst blir det nog värre än någonsin!!



Men vi får se!!



Ska försöka få allt att gå ihop !!




Har mkt bollar i luften nu, pch mkt som ska göras,


Renoveringen ska vu också börja med hemma under höst pch framåt !!






Men det här iaf vad jag vill sen måste jag prioritera :))!!








Ha en bra kväll !!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback