Torsdag!

2013-08-22 @ 15:25:23 | Allmänt

Idag har jag pluggat ! Nu är min första uppgift snart klar!



Men nu var det dags att åka rill jobbet.



Igår var det den skönaste kvällen på länge på restaurangen! Sköna kollegor jobbade och super lugnt under kvällen. Jätte skönt. Längesen det var så.



Hoppas på en kväll i repris idag!




Imorgon är det fredag då ska jag göra ett försök att rida travhästar ensam igen! Gick inte så bra sist tur träffade vi på ett annat gäng ryttare. Men efter vi lämnat dom var hon ganska trött och då gick det bra!



Men får se imorgon ! Hon har mkt energi den hästen!!





Efter det kanske jag pluggar! Men skulle vilja åka in till stan och bara glida runt lite!!



Men får se...








Ha en bra kväll!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback