27 dec

2013-12-27 @ 15:27:40 | Allmänt
Hallå där!!  



Ja vad ska man säga idag då!?? 


Hur mår man?? Ja det var en bra fråga!! Trött!! Men annars helt okej!! 


en aning stressa. Och gruvar mig inför nästa år . Men försöker att inte tänka på det så mkt.. 


Försöker ta vara på min lediga tid!!! Och njuta!!! 




I onsdags gick jag o lina ut på Harrys det var en jävla massa människor. Men många man inte kände ..!  Kvällen blev helt okej! 



Igår jobbade jag, 



Nu har jag betalat alla räkningar denna månad. Inte mky pengar kvar !! Eftersom hann köpa julklappar för en hel del då en av lönen kom i måndags. 



Resten av pengarna kommer ta slut fort då det finns en del jag vill köpa denna månad,


Så som kanske ngt nytt plagg och mkt heminredning..! 


Samt vill jag hitta på mky tills skolan börjar !!





Usch vad trött jag är!!! 



Bild från julafton 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback