Aaaaaahhh

2013-12-11 @ 17:13:05 | Allmänt
Oh Jesus. 


Igår var en riktigt hektiskt dag. 


På morgonen åkte jag till Huddinge och hämta pappas med pch sen tbc till Märsta för att lämna min bil och sen ta tåget direkt till söder för att jobba där nån timma och sen åka till Östermalm för att jobba där ett par timmar och sen så fort jag slutade jobbade jag lite till genom att ringa kunderna "privat" 
I omklädningsrummet på rest. Haha. 

Snacka om AMBITIÖS!! 


Sen plugga på tåget hem och sen hem och sova direkt då jag hade haft typ KRAMPER i magen hela dagen sen jag gick upp. ... 

Vet inte varför men kanske pga stress ..




Idag har jag stressat också från de jag vakna då jag ville åka och rida och göra ngt kul mitt i all stress . 


Men de funka inte idag.. 


Så jah blev bara mer stressad då jag borde ha pluggat ist.. ..


Nu är jag på väg till Sigtuna för att jobba. 



Trevlig kväll !


Stör mig att gräset är grönt i december 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback