Äntligen jullov!!!!

2013-12-18 @ 00:44:52 | Allmänt
WOOOHO!! Äntligen klar!!! 

Nu jävlar är denna termin över !! Nu är jag klar med alla jävla uppgifter !!!!! ÄNTLIGEN!!!


Fy fan vad skönt!!!!! 


Plugget är det aom är mest psykisk jobbigt det ligger ständigt och påminner pm att jg måste plugga vilket har gjort mig paralyserad till att inte kunna göra ngt annat !! Även fast jag stunder inte har pluggat osv har jag ej varit kapabel till att göra andra saker!! 



Men nu äntligen kan jag göra va fan jag känner för utan att tvinga mig vara hemma för det ligger plugg jag "kanske" tar fram!!! 




Sån underbar känsla att släppa det ett tag nu!! Och kunna träna o göra massa saker när jag inte jobbar!!




Även när jag jobbar har jag känt mig stressad pch nervös över plugget och har haft svårt att kunna slappna av och sova pga plugget. 





Men äntligen är det över !! För ett tag!! 





Ska njuta så inåt helvete nu!!!! 







Idag blir även en del av valparna ett år!! Några av dom föddes efter 12 morgonen till dn 18e!!! :)) alla verkar må jättebra!! 


Har haft kontakt med alla o sådär fått bilder i så :)) samt träffat tre av valparna efter!! 







Igår red jag och idag med i Sigtuna. As skönt. 



Vi har även fått en nu jätte stilig grabb till stallet! Är lite småkär!! Robin är oersättlig men känner hopp!! Denna är en riktig stor och snygg kille!!


Ni ska få se bild sen ;)) 


Mina älskade valpar <33










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback