can't Belive it!

2013-12-03 @ 11:50:24 | Allmänt
Kan fortfarande inte förstå att Paul Walker är död!!

Gilla han som fan asså!!

Från första gången jag såg han i "In to the Blue" blev jag aå jävla kär. 


Brukar sällan tycka en kändis är snygg. Men när jag såg han i den filmen så kunde jag aldrig sluta gilla han.


Fast and the furious filmerna gjorde mig bara ännu mer kär. 


Älskar dom filmerna!! Älskar bilar och hae alltid velat lära mig driftning. 

Och nu tanken på att de inte kmr bli fler och Paul är död är jätte ledsamt för mig!!! 


Fan. Har verkligen svårt att släppa detta.!!! 




Nåja 



Gårdagen på jobbet gick bra iaf!! 

Lite folk var det.


Och jag fick städa i baren men under bakom allt på vägarna och sånt. Killarna utnyttja mig eftersom jag är liten! Aja. Hahah 



Idag är jag trött. Men måste plugga!!!!! 

Sen ska jag hämta tapeter och hälsa på lina om jag hinner. Pappa kommer även och börjar lägga golvet!!! 


Men vid 4 kommer en kollega och hämtar mig vi ska på julbord med jobbet i stan!! Myys.

På torsdag blir det också julbord med andra jobbet!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback