Fett irriterad.

2013-12-08 @ 15:31:59 | Allmänt
Jag är fett trött fett irriterad och fett dryg!!! 


Har sovit typ fyra timmar. 


Är på väg till jobbet nu och glömde laddaren som jag la fram samt mina jävla hörlurar då jag valde att ta bussen idag!!

Fett jävla irriterande asså. 




Jag är på as dåligt hunör. 




Helgen har varit rätt nra varit ute fredag och lördag. 


Idag skulle jag på julmarknad med lina men blev såklart inte så. 



Går på den nästa söndag ist med Carro. 



Denna vecka jobbar jag varje dag. Ledig fredag och söndag. 



Ska försöka plugga ekler har inget val mer. 



Renoveringen är i full gång iaf snart är sovrummet färdigt. Blir klart om några dagar. 



Men ingen träning har jag hunnit med och lär inte bli ngn i veckan heller. Nästa blir det mkt ridning iaf. 





 

Trevlig kcäll! 


Såhär såg jag ur på julmiddagen i torsdags 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback