FUCKing glad!!

2013-12-30 @ 18:21:50 | Allmänt
OMG är så Happy!!!! 


Njuter!!!! 


Igår jobbade jag 11 timmar på rest. Det gick bra det var en kul dag!! Jävligt mky att göra och vi var underbemanade! 





Idag är jag ledig!!!! Liksom hela veckan!! Jobbar nästa helg!


As skönt !! Så jävla glad!!



Ska njuta och försöka göra massa roliga saker under veckan!!




Idag har jag varit med lina hela dagen vi har sprungit ärenden.!!

Först gick vi till systemet sen ÖB och köpte raketer 

Sen eurostop och böt min klänning son jag inte gilla körde en riktig fuling. Hade den i onsdags, mer än så säger jag inte! Haha
Fick två andra plagg ist för dom pengar a. Ett par byxor och en topp.


Sen åkte vi till donken.



Sen stinsen o shoppa lite, 


Jag köpte ett par primeboots som jg velat ha samt ett annat par högklackade jag kollat på. 


Och en topp. 




Nu är jag på väg till Bålsta till pappas flickvän!! Dom har några jättesöta kattungar !!! 






Trevlig kcäll. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback