Helluu

2013-12-04 @ 18:31:31 | Allmänt
Hej på er!! 


Igår var jag på jul middag med söder jobbet i stan på Långholmens wärdshus ! Det var kul!! 




Idag vaknade jag av att jag blödde näsblod. Inte så trevligt. Jag blöder aldrig näsblod!! 

Antagligen gjorde jag det pga stress. 

Annars kanske jag petat mig i näsan utan att veta om det. Men jag är aå lättväckt och jag sov på mina armar när jag vaknade så troligen inye . 

Ken kanske boxa mig i ansiktet men de skulle jag också vaknat av.


Och inte utav att de rann blod... 





Igår hämtade jag även tapeter som pappa började sätta upp som han gjorde odag med. 


Jag beställde även en ny fond tapet då ci inte orkar vänta på den andra! Så vi tog en likadan fast i en annan färg!! 



Golvet börjas sätta in imorgon. 


I helgen väntas sovrummet vara klart. Förutom att nya möblerna kommer nästa vecka.


Tur man har pappa som har gjort allt åt mig!! Går det snabbt!






Idag åkte jag o Ken till hans jobb o hälsa på samt skulle kolla erbjudande som de hade där. 




Jag har köpt en sån där ljusslinga med granris som många jar på sina balkonger som är super fint. Lite dyrt bara tyckte jag. 






Bilder från igår !!



Provade julöl aom är en mörk öl tyckte faktiskt om det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback