Helt okej duktig tjej!

2013-12-12 @ 23:24:34 | Allmänt
Imorse vaknade jah för första gången på länge utav mig själv kl 10.00 dä hade jah sovit i 9 timmar som jag brukar.

Men under ett tag nu har jag sovit 12 timmar om kah inte ställt alarm. Då jag har varit psykisk trött antagligen så inye kunnat vakna tidigare 


Idag pluggade jag iaf en del, men hade kunnat plugga mer men a. Bättre något än inget.. 



Under kvällen har jag jobbat det har gått snabbt och smärtfritt. 


Nu ska jag hem för att ha mys kväll, 




Denna helg är jag äntligen ledig nästan hela.  Jobbar bara lördag. 





Imoron blir det utgång med tjejerna!! 


Men först skola. 

Ska även göra om mina naglar ni inte ens har fått sett än. 


Råkade krossa en nagel mellan 40kg golv så.. Jag vill göra pm dom, 




Ser fram emot inorgon!! 



Ska även hämta ut mitt bankomatkort som har kommit!! Eftersom jag tappa det. Skönt det kmr lagom till fredag!!






Renoveringen är klar i sovrummet och garderoben!! Ska bara inredas med de nya möbler som akulle komma denna vecka men blir nog nästa!!! 


Sen ska ni få se bilder!! 





Tackar älskade pappsen som har gjort 99% av allt och betalat för 95% av allt!! 

En riktigt snabb renovering blev det och sjukt snyggt!!! 



Detta är just nu det juligaste. Om man kan säga så. Eftersom alla saker har stått i vardagsrummet och en stor röra har det varit. 

Har då satt upp en fin julstjärna pch en ljusslinga på balkongen så det är fint iaf. 

Vår adventsljusstake är inte ens klar.. Jätte besviken på det.. Men funderar på att lägga bort allt och göra klart till nästa år ist!! 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback