Julmyys!!

2013-12-18 @ 23:57:29 | Allmänt
Idag har jag äntligen fått gått på min julmarknad i stan!!! 


Älskar att göra det!! 


Gör det varje år!! Har gjort det sen jag vet inte hur länge!! Då vi började åka dit med skolan! 





Sen fikade vi på ett jätte mysigt ställe i gamla stan precis vid julmarknaden! 





Efter det gick ci till Kungsträdgården och där var det också julmarknad! 



Sen kika vi lite i gallerian efter det skulle jag jobba !!! 






En mysig dag. dock har jag varit jätte trött och känt mig utmattad hela dagen!! 


Men antagligen bara för att min hjärna äntligen har vilat under natten ist för att gått på högvarv 24 timmar om dygnet som den brukar!! 















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback