Kom igen nu!!

2013-12-15 @ 13:58:14 | Allmänt
HEJA HEJA HEJA!!! 

Inte långt kvar nu!! Snart framme!!!! 


Idag är jag ledig ! Tur det!!!! Har ett prov på 10 kapitel plus lite mer!!!! 


Har inte ens läst igenom alla kapitel!! 


Läraren är så dum i .... Så jag blir bara förbannad när jag tänker på provet att jg tappar lusten till att plugga!!! 



Har även två uppgifter kvar som inye är klara!! Som skulle vara inne i veckan!!


Ligger lite efter nu. Men men tror inye läraren har märkt det än!!! 




I fredags car jag ledig käkade middag med bästa Carro så mys!! Sen träffade vi lite tjej kompisar aom vi drog ut på Harrys med !!


Under kvällen var det några bjöd mig på en Jävla massa shots!! Jg var ju så tuff så jg skulle ju dricka alla!! 

Idiot.... 



Full som en kastrull nä jag väl skulle ställa mig upp, 




Lördagen mådde jag inte alls bra !!! Spydde p grejer och var illa mående ändå resten av kvällen då jg även jobba och försökte äta och dricka massa god dricka för att må bättre!!


Även en fet alvedon (1g) tog jg men det var precis innan jag spydde så den åkte nog med ut samtidigt antar jag,, 



Fy fan säger jag bara!! 


Bakis från det att jag vakna till jg gick och la mig!! 



Har även lyckats låsa telefon jäveln på fyllan så igår försökte jag fixa det men var så borta i huvudet så det gick inte!

Pappsen kom förbi mu och jag låna hans telefon p ringde dit, men mamma måste hjälpa mig. . 




 Aja. Så kan det gå!!






NU HÅLLER VI TYMMARNA FÖR NÄSTA VECKA!!  Sista vecka!!!  





Trevlig dag!!



Bilder från i Helgen






Tog denna precis efter jag spydde 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback