Kom igen

2013-12-10 @ 11:33:11 | Allmänt
Fy fan vad dåligt jag mår nu. Jah är så stressad just nu...

Har tre uppsatser som jag måste göra helst denna vecka. Plus ett prov på 10 jävla kapitels på måndag som jag inte ens har läst igenom.... Pallar inye. Läraren är ju dum i huvudet som gör så. Hue fan ska vi lära oss på det? 

Suck. 



Idag måste jag åka i hämta pappas bil med han sen måste jag tnx till Märsta för att lämna min bil och åka tbx Till stan igen med tåget då.

Måste till söder idag igen måste försöka få tag på kunderna 

Sen till restaurangen 



Idag såg jag också att mitt bankomatkort var borta antagligen har jag tappat det så har beställt ett nytt nu. Och självklart spärrat det andra 


Jätte kul precis just nu denna månad... 





Aja trevlig dag



Åkte förbi Max igår efter jobbet 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback