Kul kväll!

2013-12-21 @ 21:06:39 | Allmänt
Igår gick jg ut med lina och det var roligt!! 

Jag frack inte så mkt !! 


Men var otroligt jävla hyper!!! Sjukt många som frågade vad jag hade tagit pch var fullt seriösa !!


Hade druckit en kopp kaffe under hela dagen fick ngn Snetändning på den!!




Idag blev det såklart ingen ridning!! 



Har fett många gr att rida igen nu så kommer nog inte betala för nästa termin då jah har så många gr jag måste rida igen att jag inte kommer hinna göra det om kah betalar för en termin till.!! 


Nästa år kommer det vara mindre tid för mig att rida!! 




Idag har jag burit tre omgångar med sovrumsmöbler till tre olika ställen!! Men ena stället var iaf mitt såå jag har äntligen fått alla mina sovrumsmöbler!!  :)) 


Ni får se sen när allt är klart!! 



Nästa år ska vi köpa massa dekorationer o sådant på jul rean till sovrummet och garderoben ! 



Men just nu är jag helt vansinnig mitt ena jobb har gjort mig mkt arg... 

Kan inte fixa det förän på måndag!!
PANIIIIK!!! Säger jag bara...... 





Jag igår!! Fick såå sjukt många komplimanger från folk igår! Jättegulliga människor det finns!! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback