Streeeeesss

2013-12-04 @ 21:43:09 | Allmänt
Jag känner mig hela tiden stressad i hela kroppen! 

Trött/ont i huvudet 24/7. 

Helt utmattad varje dag jag vaknar.. 


Jag försöker stressa ner! Men de är jätte svårt. När man har så mkt i huvudet heela tiden!!! 

Plugg, jobb, renoveringen samt ridningen och träningen jag vill hinna med för att må bra!! 

Men tyvärr just de som får lida. 





Idag var jag tvungen att åka in till söder. Åkte in två timmar bara för att få tag på lite kunder som kommer hem sent. 



Skulle ju försöka ha massa dagar ledigt under december det var ju min enda månad så vitt jag ver som jag kan ha mkt ledigt på iaf fram till sommaren !! 

 Men hade bestämt 14 dagar ledigt som blev till 12 som nu är nere på typ 9-10.. 

Andra jobben ringer och behöver verkligen hjälp. 


Så vad gör man. Svårt att säga nej. 




Men de för i slutändan skylla sig själv när jag kmr på fel dagar och fel rider för jag är så trött och stressad pch helt virrig! Haha. Har ju redan hänt ett par gr i bara november liksom . . 




Men men... 




Måste se till att plugget går först det är de viktigaste just nu. 





Kunde inte eå för att köpa ett par skor pch ett skärp idag.. 

Var på Arlanda och det hade 70% rea. 

Skärper kostade ca1700kr 
Och skorna ca1900kr


Och 70% på det... 






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback