Ännu bättre dag!

2013-02-20 @ 20:26:48 |

Idag jobbade jag och de gick bra!

Igår slapp jag äntligen hundarna !


Men nu är de tbx. Imorgon kmr än köpare och tittar på mitt charmtroll! Super tråkigt !! Men men ..





Nu har jag även varit på arbets intervju och det gick rätt bra ! Prov jobbar på lördagar ! Och sen får vi se! Äntligen en chans till ett heltidsjobb!

Hoppas det går bra nu! Haft så mkt motgångar under en period nu.!



Men de tror jag att de ska gå bra !


Jag passar as bra för detta så. De lär inte ångra sig!!







Ha en bra kväll ! För det ska jag!




Imorgon ska jag jobba igen. Sen kmr en av mina valpar tbx CIA" jag ska passa över helgen !! Super kul! Hon är iaf inte lika jobbig som hanen jaf har kvar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback