Bio!

2013-02-18 @ 00:04:02 |

Idag kom det en o tittade på tiken! O även den andra. Så vi får se om hon hämtar nån av dom !




Idag har jag o Ken varit i kista jag köpte lite kläder! Kors i taket.


Sen gick vi på bio o såg Die Hard. Den var bra!!


Egentlige. Skulle vi se en annan film men Ken den dumskallen hade bokat fel o reserverat platser i Heron! Så filmen vi skulle se gick inte ens ..

Men men ! Så går det när man låter sin blonda man görs ngt! ;p





Imorgon har jag en del saker att göra!
Bl.a. Möte och skrutt ska till veterinären igen! Hon mår bra ! Men hon har fått var bölder vilket inte är bra!




Vi får se hur dagen går imorgon !'



Jag o vår Skrutt <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback