Ny vecka nya tag!

2013-02-24 @ 14:58:40 |

Hej bloggen!


Idag känner jag mig as taggad på att gå ut o göra saker i detta fina väder! Elle bara hitta på ngt liksom!!

Men CIAs husse o matte kmr snart o hämtar och efter de drar jag till en kompis pch hälsar på! Pch efter det måste jag till pappa !





Men nästa vecka tänker jag ta nya friska tag och bara vara jag! De ska bars vara jag, jag och jag! Jag ska göra de jag vill! De jag känner för! Och de jag åter igen vill & känner för! Jag ska skita i alla andra!

Å alla som får mig på dålig humör eller liknade ska jag vända ryggen till och göra som jag vill!

Ingen ska få påverka mig nästa vecka jag ska skita i alla!


Jag börjar bli deprimerad igen och känner mig trött på allt. För att vissa personer påverkar en så mkt ibland. Men nästa vecka sla jag bara tänka på mig själv och också göra allt jag känner fört!


Thats it!



Nu har jag inga valpar kvar snart o wielma e hos mamma. Så det finns inga måsten! Så jag ska träffa massa konpisar och hitta på saker nästa vecka!





Ha en bra dag!


De som vill ses HÖR AV ER!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback