Vilken morgon ..

2013-02-19 @ 21:58:15 |

Idag vaknade jag 03.30 av att wielma ville ut och valparna gnällde ..

Sjukt arg blev jag när jag skylle upp vid halv 6 på morgonen !!


Dock är det mammas fel som ger wielma en massa skit som hon inte längre är vad i då hon har bott hos mig non stop i ett par månader !!

Så Wielma behövde verkligen gå ut då hon hade fått diarré!! As arg är ja när hennes mage äntligen blivit bra efter amningen osv. !!




Så ikväll kmr en köpare och hämtar Tindra och sen kör jag wielma o Pluto till mamma för jag behöver få en natts sömn!!


Men före dess ska vi till vet. Med skrutt !




Idag har en köpare ringt på hanen så de ska komma på torsdag !!






Ha en bra dag!




Mina älsklingar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback