Bra dag !!

2013-07-24 @ 21:43:48 | Allmänt

Vilken jävla bra dag!!


Bästa dagen på jobbet kan jag lova!!




Var även förbi TWILIFT idag för att köpa en FREE BRA till mina porriga klänningar jag fick av min bror i julklapp !! För att jag inte ska visa mina fina bröstvårtor m.m.

Och även till linnet jag köpte igår !!







Meen jag köpte även en ny BH i en strl jag aldrig trodde jag skulle köpa en bh i!!


Många har alltid sagt att jag har "stora" bröst men har själv aldrig tyckt det.



Men nu när jag köpt i denna strl då vette fan om jag kan neka till det längre!!!! :O




Helt sjukt !!! Vi mätte mig där osv. För dom är ju lite proffs på bröst där. Inte som att fråga om hjälp på hm direkt!!




Men iaf. Jag hade iaf typ 2 strl större än vad jag trodde !!!! :O



Ibland har jag tittat på en bh i min förra strl och tyckt att den varit super stor. Men sen har den ändå varit liten!




Pch nu då. Kommer aldrig kunna titta på nya bh i den strl !!







Ska man ha brunt eller ljust hår??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback